De Verkenners

onderwijs vanaf 3 jaar en 3 maanden

Het bestuur van OZHW en K.O.V. Eiland Marlyne B.V. zijn gestart met een 3+ groep bij ons op school. Het aanbod is als aanvulling op de peuterspeelgroep van een van de organisaties binnen Barendrecht. Het aanbod heet “Victor de Verkenner”.

Het doel van de Victor de Verkennergroep is om kinderen die al bij ons zijn ingeschreven spelenderwijs kennis te laten maken met elkaar, de school, de juffen en de andere kinderen in de school.
Zodra zij 3 jaar en 3 maanden zijn, worden zij uitgenodigd om op woensdagochtend naar de Victor de Verkennergroep te komen. Op deze wijze raken zij al vertrouwd met de school en is de overstap naar de kleutergroep minder groot. Daarnaast kunnen de kinderen naar andere vormen van opvang zoals de peuterspeelgroep en kinderopvang blijven gaan.

Voor meer informatie kunt u terecht bij Barbara van Dijkhuizen - waarnemend directeur van De Tweemaster, zij is te bereiken op 0180-616144