Engels in alle groepen

In de groepen 1 t/m 4 wordt er spelenderwijs aandacht besteed aan Engels. Door middel van liedjes en spelletjes, gekoppeld aan thema’s die bij de belevingswereld van de kinderen aansluiten, besteedt de leerkracht aandacht aan het Engels. Van spelenderwijs leren in de groepen 1 t/m 4 wordt er geleidelijk toegewerkt naar Engels als ‘echt’ schoolvak in de groepen 5 t/m 8. Wij werken in deze groepen met de methode Take it easy. Dit is een lesmethode Engels met een doorgaande leerlijn vanaf groep 1, start je pas later bij ons op school dan is het heel goed mogelijk om aan te sluiten bij de groep en de lesstof.